Szalagcímek az irodalmi sajtóban
Az újságok példányszámának növeléséért a szerkesztők szívesen alkalmaztak színes híreket, figyelemfelhívó címeket. Magyarországon 1904-ben a Braun Sándor szerkesztette „A Nap" című bulvárlap alkalmazott először szalagcímeket, amelynek fő mondanivalója a szenzáció. Napjainkban az interneten és a közösségi médiában is találkozhatunk az oldal népszerűségét növelő kattintásvadász címekkel.
Az irodalmi műveknek is szüksége van reklámra, hogy írjanak róluk a sajtóban. Kvízünkben ismert regényeket rejtettünk el, mintha az újságok szalagcímei mögött bújnának meg. A képzeletbeli szalagcímek alapján találja ki, hogy melyik regényre gondoltunk. A QR kódra kattintva felfedjük az igazságot.
A szalagcímek folyamatosan bővülnek, érdemes rendszeresen visszalátogatni az oldalra.